Dag 7 – Mystic Seaport en Marshmellows

Het was koud vannacht! Een graad of 11 volgens weather.com. Richard had een dekentje, maar Monique had deze niet gepakt en heeft daardoor niet zo goed geslapen, net als Susan. Die hebben we om 9.00 uur wakker gemaakt, want we moesten vanmorgen voor tienen van de camping af. Na een ontbijtje in de ochtendzon hebben we onze spullen weer gepakt en voor het eerst onze camper unhooked. Met name het legen van de black water tank duurde even en is niet zo’n prettig klusje. Maar het hoort er bij. Vanuit de camping was het 15 minuten rijden naar Mystic Seaport, een soort openluchtmuseum als de Zaanse Schans, maar dan helemaal gericht op scheepvaart. Onder andere een scheepswerf, een 19e eeuws dorpje en een aantal mooie oude zeilschepen. Er was ook van alles te doen voor de kinderen. Samen hebben ze een speurtocht gedaan en onderweg konden ze allerlei activiteiten doen. Zo hebben ze beestjes gevist langs de waterkant, touwen geknoopt en landkaarten gemaakt. Al met al een leuk bezoek met prima weer en lekker eten (lobster role en shrimps!). Na dit leuke museum zijn we richting Middleboro in Massachusetts gereden. Hier hebben we een camping gereserveerd voor 2 nachten. Na een voorspoedige reis (slechts 2 uurtjes rijden) komen we rond vijfen op de camping aan. We hebben een plekje achteraan, heerlijk midden in het bos. Lekker rustig, maar wel ver van alle faciliteiten. Nog even snel een duik genomen in het zwembad en daarna een soepje en wat broodjes gegeten. Na het eten hebben we een nieuwe poging gedaan om een kampvuur aan de praat te krijgen, en nu met meer succes dan gisteren. We hebben dan ook lekker nog even marshmellows geroosterd en we zijn niet al te laat naar bed gegaan. Lekker slapen met alle bosgeluiden om ons heen. We zijn trouwens al door 5 staten gekomen, te weten New York, New Jersey, Connecticut, Rhode Island en Massachusetts.

1. Leuke dingen gedaan hoor. Wij vertrekken vandaag naar Brugge, hopelijk ook leuk.

2. Wat anders dan New York is dat dan ineens, dat zelfs die temperaturen ineens zoveel lager liggen !

HAVE FUN maar weer !

3. Peter (met Maud, Juul en Sander)15 augustus 2010 om 06:46

Bedankt voor de kaart!! Party Party.
    Voor ons zit het erop, Ben benieuwd naar verdere verhalen.......dat gebied is dat niet langzaam aan het StephenKing gebied? notch notch