Dag 23 – Warm, warmer, warmst

36 graden is het vandaag. Hoewel Richard nog wel even naar Washington had gewild, ziet de rest van de familie dat vanwege de hitte niet zitten. En achteraf is dat ook maar goed ook, want het was wel erg warm vandaag. We zijn dan ook de hele dag bij het zwembad gebleven. Behalve Monique want die heeft een groot deel van de dag de camper opgeruimd en schoongemaakt (hulde!). Bij het zwembad kwamen we nog wat Nederlanders tegen die ongeveer hetzelfde rondje hadden gemaakt als wij. Zij gaan vrijdag terug en hadden een jongetje van 8 jaar, waar Iris en Susan lekker mee in het zwembad gespeeld hebben. Verder is er niet veel te melden vandaag, behalve dat de stroom nog even uitviel begin van de avond. Na een telefoontje met de assistance hebben we de stoppen gevonden en die waren inderdaad doorgeslagen. Dus gelukkig doet de airco het weer! Verder zijn we helemaal lekgestoken door de muggen hier in Washington. Vooral Monique is de klos. Nu snappen we ook dat al die Amerikanen binnen zitten ’s avonds. Wij stoken echter nog één keer een kampvuur aan met al het hout wat we nog hadden; een waar vreugdevuur!

2 opmerkingen:

  1. O ja, die vreselijke muggen, dat herinner ik me nog uit 2005. Wij snapten eerst ook niet waarom er niemand buiten zat :)

    Als ik me goed herinner gaan jullie vandaag naar The White House. Dat lijkt me heel bijzonder, veel plezier!

    Trouwens een goede oplossing om een hotel te boeken en zo zonder stress de camper in te kunnen leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muggen, ja dat is nou eenmaal vreselijk om in de tent te moeten zitten!

    BeantwoordenVerwijderen