We gaan op de thee bij Obama!

Zojuist kreeg ik een bericht binnen dat we gescheduled zijn voor een tour door The White House. Geweldig! Een maand of 2,5 geleden heb ik dit aangevraagd bij Senator Sanders van Vermont en ik ben daar geweldig geholpen. Uiteindelijk hadden we maar een dag in het schema waar het paste om naar The White House en precies op die dag zijn we nu ingedeeld. Er is netjes documentatie opgestuurd met instructies en een plattegrondje, zodat je weet waar je je moet melden. Al met al zal de tour ongeveer 45 minuten in beslag nemen. Dit maakt onze reis helemaal compleet!

5 opmerkingen:

  1. TOP hoor !! Wij kregen het dit jaar niet voor elkaar, helaas ... Maar zijn 1,5 jaar terug in de kerst bij George langsgeweest, vlak voordat Obama daar kwam. Een super-ervaring, had ik nooit willen missen. Goed geregeld !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo familie Lagerweij,

    Ik ga jullie volgen en wie weet nog wat ideeën opdoen. Wij (mijn man en ik, onze zoon van 18 blijft voor het eerst alleen thuis) gaan in oktober een rondje noordoost doen.

    Wat leuk dat jullie een tour door The White House gaan doen!

    Groetjes,
    Erica (AA forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe raar, maar het was voor ons even lastig om het witte huis te vinden (en ik ben toch niet iemand die nog nooit in de USA of een grote stad geweest ben :-)). Maar uiteindelijk: indrukwekkend hoor! Net zoals de rijen met Japanners die ervoor stonden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lagerweijtjes,

    Wij gaan jullie zeker volgen. Wil je Obama meteen even vragen voort te maken met de wereldvrede! groetjes, Erwin, Erika en Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, Ik ben blij over jullie reizen te lezen als Nederlandse in de V.S.
    Dank je hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen